ROOPERT atsauksmes un viedokļi no klientiem

Savu darbību ROOPERT uzsāka 2020. gada pavasarī, atklājot pirmo kolekciju ar 3 datorbriļļu modeļiem. Šī raksta tapšanas brīdī, ROOPERT ir jau 4,627 klientu, kas ļāvis arī ievākt to atsauksmes.

Protams, ne visi no klientiem ir bijuši gatavi dalīties ar savu viedokli un iespaidiem, jo tas aizņem zināmu laiku, tomēr ROOPERT komandai ir sanācis apkopot gan klientu iesūtītās atsauksmes, gan viedokli par zīmola servisu un briļļu iegādi interneta veikalā kopumā.

Atsauksmes par ROOPERT datorbrillēm un optiku

Reizēm ROOPERT komanda pēc izpildīta pasūtījuma nosūta ziņu klientam e-pastā, lai uzzinātu viedokli gan par sortimentu un apkalošanas kvalitāti, gan to, vai iepirkšanās ROOPERT interneta veikalā bijusi veiksmīga un patīkama pieredze. 

Katram no iepriekš minētajiem klientiem ir savs stāsts par to, kā uzzinājis par ROOEPRT, kas pārliecinājis uzticēties šim zīmolam, kā arī kāds ir bijis apkalpošanas serviss un process iegādājoties brilles interneta veikalā.

ROOPERT atsauksmes – apkopojums:

 

Katram no iepriekš minētajiem klientiem ir savs stāsts par to, kā uzzinājis par ROOEPRT, kas pārliecinājis uzticēties šim zīmolam, kā arī kāds ir bijis apkalpošanas serviss un process iegādājoties brilles interneta veikalā.

Apskati mūsu datorbriļļu kolekciju dodoties uz sadaļu “Kompiuterio akiniai“.

Ja vēlies iepazīties vairāk ar datorbrillēm un kā tās var palīdzēt, tad lasi mūsu bloga rakstu čia.

ROOPERT klientu aptaujas rezultāti

Mūsuprāt atsauksmes ir svarīgākais kritērijs, kas veido katru zīmolu. Šajā rakstā apkoposim ROOPERT atsauksmes no klientiem, kas iegādājušies datorbrilles, saulesbrilles vai optiku.

Vieglākai uztverei esam vizualizējuši nesenāko klientu aptauju. Šajā aptaujā tika iekļauti būtiskākie jautājumi, kas palīdzētu definēt kopējo klientu viedokli par sadarbību ar ROOPERT un briļļu iegādi internetā.

Zemāk atbilžu rezultāti apkopoti vizuāli uzskatāmā grafikā, kur 0% ir ļoti negatīvi, bet 100% ļoti pozitīvi. Aptaujā piedalījās 737 respondenti.

Kā vērtējat sadarbību ar ROPERT?
Vidējais vērtējums 91%
Vai ieteiktu draugiem ROOPERT?
Vidējais vērtējums 87%
Kā vērtējat cenas un kvalitātes attiecību?
Vidējais vērtējums 98%
Vai atkārtosiet briļļu iegādi internetā pie ROOPERT?
Vidējais vērtējums 89%

Kā redzams grafikā, tad kopējais klientu noskaņojums ir ļoti pozitīvs. Jāņem vērā, ka briļļu iegāde internetā varētu šķist sarežģīta vai teju neiespējama, tomēr izmantojot ROOPERT piedāvātu virtuālo uzlaikošanas iespēju, tas ir ļoti vienkārši un ērti.