Definīcijas:

Personas datu apstrāde

Privātuma politika

Personas datu apstrādes kategorijas

Personas datu apstrādes pamats

Nolūki personas datus apstrādāšanai

Personas datu iegūšana

Personas datu glabāšanas laikaposms

SIA Brand Band kompānija ir tiesīga apstrādāt un glabāt personas datus, kamēr:

Personas datu koplietošana

Personas datu aizsardzība

Personas datu apstrādes un pirkuma atcelšana

Klienta tiesības

Piegādes politika

Piegādes pakalpojumu nodrošināšanai Baltijas reģionā tiek izmantoti Omniva pakalpojumi.

Darījuma apstrāde, no samaksas saņemšanas brīža, notiek tuvākās darba dienas laikā. Produkcijas sagatavošana un iepakošana parasti notiek tajā pašā vai nākošajā darba dienā, atkarībā no pieprasījumu skaita.

Preces izsūtīšana no Roopert.lv noliktavas var tikt veikta 1-3 darba dienu laikā no maksājuma saņemšanas brīža.

Piegādes pakalpojumu sniedzējs sola nodrošināt pakalpojuma piegādi no 1 līdz 5 darba dienām Latvijas un Baltijas teritorijā.

Pēc pieredzes (Omniva Latvija – 1-2 dienas no paciņas nodošanas kurjeram.)

Roopert.lv Latvijas teritorijā izmanto Omniva.

Ja klients papildus izmanto bezmaksas piegādes kupona kodu, tad produkcijas nosūtīšana primāri tiek veikta ar Omniva starpniecību.

Latvijas teritorijā Omnivas pakalpojumu izmaksas mazākajai paciņai ir 2.88€

Apmaksas nosacījumi

Klients var izvēlēties apmaksu caur savu ierasto banku – BankLink. Tiek piedāvātas lielākās Latvijas Bankas.
Drīzumā tiks piedāvāti maksājumi ar norēķinu kartēm.

Maksājumu apstrādi nodrošina PaySera, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam.

Pirkuma procedūra:

1. klients iepazīstas ar Roopert.lv piedāvāto produkciju;
2. izvēlas un pievieno pirkumu grozam interesējošo preci vai preces;
3. aizpilda formu;
4. izvēlas piegādes adresi un maksājumu veidu;
5. apstiprina privātuma politikas noteikumus;
6. apstiprina pirkumu;

SIA Brand Band un Roopert.lv maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod pilnvarotajiem maksājumu datu apstrādātājiem:
*PaySera,
*Direct Bank Transfer: maksājums ar bankas pārskaitījumu.

Roopert.lv vietnē pieejamās apmaksas metodes un maksājumu sistēmu pakalpojuma sniedzēji nodrošina maksimāli drošu datu apstrādes tehnoloģiju un jaunākos industrijas standartus.

Kupona nosacījumi

Interneta veikalā Roopert.lv apmaksas brīdī tiek piedāvāts pievienot kupona kodu. Kupona kodu ir iespējams iegūt mārketinga kampaņās. Tāpat saviem esošajiem klientiem izsūtām kupona kodus uz e-pastu. Kupona kodi paredzēti, lai tos izmantojot klients iegūtu atlaidi pirkumam vai piegādei. Saņemot kupona kodu, vienmēr klāt būs rakstīts, vai tas ir vienreizējs vai neierobežota skaita kupons.

Preču atgriešanas politika

Protams! Lai izmantotu iespēju un izceltos ar labu klientu servisu saviem klientiem piedāvājam 30 dienu preces atgriešanas garantiju.
Klientam 30 dienu laikā pēc piegādes brīža ir tiesības atteikties no preces un atgriezt Roopert.lv iegādāto produkciju atpakaļ piegādātājam.

Ja klients vēlas atgriezt preci brāķa gadījumā, tad procedūra ir sekojoša:

1. Klients nosūta ziņu uz: [email protected] no tā e-pasta, kas ievadīts maksājuma dokumentā.

E-pastā nepieciešams iekļaut:

1. Preces maksājuma dokumentu par preces iegādi.
2. Norādīt informāciju par vietu, kur pircējs iepazinies ar Roopert.lv kampaņu.
3. Nelielu, loģisku skaidrojumu un foto kādēļ tiek atgriezta prece.
4. Roopert.lv komanda izvērtē iemeslu, sazinās ar klientu 3 dienu laikā pēc e-pasta saņemšanas, iepazīstina klientu ar lēmumu un turpmāko notikumu gaitu.
5. Pozitīva atgriešanas lēmuma gadījumā, klients nosūta nesabojātu iepakojumu un brāķeto produkta paraugu uz Omniva pakomāta adresi (Saldus Maxima X Striķu ielas pakomāts, Tel. +371 25425137, Saņēmējs – SIA Brand Band).
5.1. Pēc produkta iepakojuma saņemšanas Roopert.lv komanda atgriež klienta naudu par produktu 7 dienu laikā, izmantojot maksājumu metodi, ar kādu veikta apmaksa. Piegādes izmaksas netiek atgrieztas, (naudas atgriešanas termiņš katram maksājumu operatoram var atšķirties).

Tiek atgriezta pilna summa par iegādāto produktu, izņemot piegādes izmaksas.

Ja produkts iegādāts kampaņās laikā, tad klientam tiek atgriezta produkta vērtība, kas ņemta vērā aprēķinot kopējo kampaņas cenu.

Pēc preces un iesnieguma saņemšanas Roopert.lv komanda izvērtē vai izpildīti visi preces atgriešanas nosacījumi un sazinās ar klientu. Pircējam tiek atgriezta samaksa pilnā apmērā ar to maksājuma veidu, kāds tika veikts sākotnēji.

Preces atgriešanas un sūtīšanas izmaksas sedz klients.

Jebkurā gadījumā centīsimies izskatīt klienta neapmierinātības iemeslus un maksimāli ātri un nesāpīgi risināt situāciju.

Mūsu galvenās vērības ir ilgtermiņa apmierināts klients, tāpēc no savas puses centīsimies izdarīt visu, lai apmierinātu Jūsu vēlmes.